Dude where's my car(eface)?


FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅÅÅÅÅÅT ATT JAG ÄR O PILLAR PÅ BOISENS BLÖGG!!!
MEN JAG BRYR MIG INTE FÖR JAG ÄR ÖVERTRÖTT :D HIHIHIHI

Jag vill bara berätta det att på fredag är det halloweenfest och lov!
Jag vet att jag och boisen ska dra dit (antar jag iaf?!) så jag tycker alla ska dit och så tycker jag att alla ska klä ut sig :D
KOMIGEN DET ÄR ROLIGT! jag ska iallafall klä ut mig UTMANANDE!!! HAHAH nejdå.... men en sak är säker JAG SKA FLIRTA MED EN AV KILLARNA SOM DRIVER DENNA BLOGG!!!! Undra vem det kan bli...... ;) Yepp jag kallas beccabus. Men nu busar jag igen och jag är nunna så jag ska inte göra ngt dumt... och nu  försöker jag förvirra er alla!!!

Till något annat.....
Killarna vet att dom har varit dåliga så jag behöver inte skriva att dom har fått IG i uppdatering
 (jag vet jag är tönt men jag liksom orkar inte växa upp och ta tag i mig själv och bli sk "mogen" på min fritid (på skolan och jobb är jag proffesionell och är seriös) så om ni tycker jag är weird så får ni tycka det för ni borde sköta om era egna liv för ni ska ändå dö eran egna DÖD!! see u in heaven lovely people jag ser gott i er alla och det menar jag :) pösss)...
VICKEBOI FÅR MVG+ för galenhet och jag syftar på nudebilerna på han och elefantkallingarna.

neppppppp, nu ska jag sluta för denna vecka att lägga min näsa i blöt men om ni vill läsa MY BLOG så gör det HÄR. VARNING dock för no humor och mer "seriösa" inlägg :( .... TORRBLOGGEN hihihi :D men den bombas med beccismaterial blablablaaa... shit vad jag tjatar... har verkligen problem med det.
Vill ni veta vad min lärare sa till mig när vi hade muntligt prov? ATT JAG INTE FÅR PRATA MER AHHAHAHHAHA.. då har man snackat mkt om man inte får ta upp fakta, åsikter m.m. under muntliga prov ;) SKÖJJ!
(DETTA VAR OCKSÅ ANLEDNING TILL VARFÖR JAG SKAFFA BLOGG FÖR JAG GILLAR ATT SKRIVA OCH ATT SNACKA HIHI)

oooh fuck JAG SNACKAR FÖR MKT OM MIG SJÄLV NU, det är ju liksom inte det som denna blogg ocH mina blograpes går ut på.... GLÖMDE ATT DET INTE VAR MIN BLOGG HEHE LITE HJÄRNSLÄPP MEN JAG ÄR JU EN THOMÉE OCH VI ÄR WEIRDOOOOS... skojja!! :D

HEJDÅ SKÄGG!!! :*

PS till Vickeboi: Jag kan skicka bilder till dig om du nu inte har några på datorn
PS till Mickeboi: AKTA DIIIG!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0